ОҚЫТУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

«Түркістан» көпсалалы жоғары медициналық колледжінің озық оқу тәжірибесі

 

bilim.beru18

 

«Түркістан» көпсалалы жоғары медициналық колледжінің стратегиялық міндеттерінің бірі — колледждің оқу үрдісіне білім берудің үздік әлемдік тәжірибесін енгізу және оқушыларға Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес білім деңгейін алу үшін барынша қолайлы жағдай жасау.

Білім беру бағдарламаларын дамыту Джонс Хопкинс Университетінің алты сатылы үлгісі негізінде жүзеге асырылады, онда жұмыс берушілер мен жұмыс істейтін мамандардың қажеттіліктері бірінші орында тұр. Студенттер мен жұмыс берушілер колледждің профессор-оқытушылар құрамымен бірлесе отырып, білім беру бағдарламасының дамуына белсене қатысады. Жыл сайын студенттер мен жұмыс берушілер білім беру бағдарламасының сапасы және оның тиімділігін арттыру жөнінде шаралар туралы сауалнама жүргізіледі.

Колледжде қолданылатын оқыту және оқыту әдістемесі құзыреттілік тәсілінің идеологиясына сәйкес келеді, ол жеке өсу мен біліктілікті дамытуға негізделген. Педагогикалық стратегия шеңберінде оқытудың студенттік-орталықтандырылған үздік әдісі қолданылады:

  • шағын топтарда оқыту (SGL, шағын топтық оқыту);
  • Кəсіптік оқыту (CBL, Case-based learning);
  • Тапсырмаға негізделген оқыту (TaskBL, тапсырмаға негізделген оқыту);
  • командалық жұмыстың негізінде жаттығу (TBL, команда негізіндегі тренинг);
  • проблемалық оқыту (PBL, проблемалық оқыту);
  • симуляциялық оқыту;
  • клиникалық оқыту;
  • құзыреттілікті игеру бойынша тиімді қалыптастырушы пікірлер.

Бағалау әдістері құзыретті бағалауға негізделген және олар төмендегідей:

  • бірнеше таңдау сұрақтары (MCQ),
  • Қысқа жауаптарменсұрақтар (SAQ),
  • көлемді жауапты эссе (LEQ);
  • презентация (OR),
  • ауызша емтихан (OE),
  • ұзақ кейстіауызша жауап (LC);
  • қысқа кейсті ауызша жауап (SC),
  • объективті құрылымдық клиникалық емтихан (OSCE),
  • процедуралық дағдыларды тікелей бақылау (DOPS)
  • 360 ° бағалау (MSF-360-мультифизикалық кері байланыс, 360-дәрежелі бағалау),
  • Журнал (LB-журналы).

Қорытынды жиынтық баға (емтихан) циклдің / модульдің соңында өткізіледі. Ол — білімді кешенді бағалауды қамтиды. Әр пән бойынша жеке дағдылар мен қарым-қатынастар жеке әзірленеді және пәннің силлабусында көрсетіледі.

Оқу ордасында колледж инфрақұрылымының барлық қажетті элементтері бар: заманауи оқу залдары, арнайы зертханалар, кітапхана, оқу залдары, компьютерлік сыныптар, жатақхана, тренажер залы.

Колледждің «Виртуальды Клиниканың» ашылуымен инновациялық тәжірибесі студенттерді әртүрлі жағдайларда қабылдау, терапевтік, хирургиялық бөлім, балалар ауруханасы, перзентхана, реанимация бөлімшесі және т.б. имитациялауға мүмкіндік береді.Практикалық дағдыны игерудің барлық кезеңдерін виртуалды клиникада орналасқан арнайы конференц-залда талқылауға болады.

Студенттерге қажетті клиникалық құралдарды қамтамасыз ету өте маңызды.

Біздің колледж — өз клиникалары бар («Санитас» емдеу-сауықтыру орталығы және «Жан Дауа» Клиникалық Остеопатиялық Медицина орталығы) Қазақстандағы жалғыз медициналық колледж.

Біз Түркістан қаласындағы барлық медициналық мекемелермен тығыз қарым-қатынаста жұмыс істейміз, Түркістан клиникаларымен және Қызылорда облысының Жаңа-Қорған ауданымен келісім бойынша дуалды оқытуды күшейту жоспарлануда.

Осыған байланысты білім беру бағдарламасының тиімділігін арттырудың маңызды элементі — клиникалық және симуляциялық оқытуда менторлық институтты енгізу. Осы мақсатта колледж қызметкерлері мен колледж клиникаларының штаттық тізіміне «Медициналық медбике-ментор» деген жаңа лауазым енгізілді, оның қызметі медбике-ментор туралы бекітілген ережемен реттеледі.

12 жыл ішінде колледжде «Мейіргер ісі» және «Емдеу ісі» мамандықтары бойынша 2994 түлек бітірді.

Біз, Республикамыздың барлық түкпірінде жұмыс істейтін түлектерімізді мақтан тұтамыз.

 

karta flag